czwartek, 12 stycznia 2012

Zaczynamy!

Cześć! Od dzisiaj zaczynam prowadzić bloga, na którym będziecie mogli "śledzić" moje codzienne życie.
Jest ono na pozór zwykłe, lecz pozory mylą :) Dzięki moim znajomym i siatkówce, którą trenuje od 4 lat i kocham ją ponad życie, żaden dzień nie jest obojętny.
Jestem wielką maniaczką kosmetyków i ciuchów, dlatego co jakiś czas będę dodawała recenzje różnych kremów, peelingów itp. oraz dodawała moje outfity.  Jeżeli będziecie mieli jakieś pytania to piszcie w komentarzach lub na mojego maila jennyst@wp.pl.
Posty postaram się dodawać codziennie, chyba że coś mi wypadnie wtedy niestety nic nie napisze :(
Będą też organizowane konkursy !!! 
Będziecie mieli okazje się trochę zabawić i wygrać różne płyty, ciuchy, biżuterię itp. często nie do zdobycia w Polsce. 
Mam nadzieje że będziecie regularnie odwiedzać mojego bloga bo chyba nikt by nie chciał pisać sam do siebie.
Aa! Zapomniałabym, chciałabym Was bliżej poznać dlatego jeśli macie ochotę to byłoby fajnie gdybyście się przedstawili (oczywiście nie zmuszam). Nie chodzi mi tu o nazwisko, adres, pesel czy grupę krwi hahaha.
Zwyczajnie imię i wiek, jeżeli macie też jakieś blogi, twittery czy coś w tym rodzaju to możecie też je podać, chętnie odwiedzę.

7 komentarzy:

  1. Hej. Jestem Nikola, 15 lat.
    Wydajesz sie byc mega mila i sympatyczna ;D
    Bede odwiedzac ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaja 16 lat
    fajny blog ;>
    heheh i to jak ty napisałaś "Nie chodzi mi tu o nazwisko, adres, pesel czy grupę krwi "
    dobre z tą grupą krwi ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Eliza 12 laat < 3.
    Napewno zajrze jak bedzie czas xd .
    Ejejej .. i moze cos wygramm xd. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudia, 12 lat xd . ;d
    Odwiedziać - codziennie ;dd .
    Konkursy - każdy ;d
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Andzia 16 lat ;]
    zajebisty blog ;> i fajnie że są konkursy !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Majka, również 14 ;D
    blog zaczęłaś zajebiście, tylko tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje :) nawet nie wiecie jak super się czuje czytając te komentarze :)

    OdpowiedzUsuń