piątek, 13 stycznia 2012

Dzień drugi

Hej!
To mój drugi dzień tutaj z Wami :) Wczoraj miałam 50 pojedynczych wejść na  bloga, co jest dla mnie ogromnym sukcesem, jak na pierwszy post :) Mam nadzieję, że lista moich czytelników będzie się powiększała z dnia na dzień. Z racji tego że nie jest Was mało, spokojnie mogę zorganizować pierwszy konkurs. Jest tylko jeden istotny problem, a mianowicie nie wiem co lubicie i co chcielibyście wygrać. Jednak po długich przemyśleniach doszłam do wniosku, że do wygrania będą płyty !!! I teraz to dopiero mam problem...
Jaką płytę ?! Jaki artysta ? itp.
Wydaje mi się że nie powinnam decydować za Was, dlatego stworzyłam ankietę, która znajduje się po lewej stronie bloga. Zapraszam do głosowania :) + jeśli macie jeszcze jakieś propozycje to piszcie :)

5 komentarzy:

  1. fajnie że robisz jakieś konkursy ;D;D;D
    ogólnie masz zajebistego bloga ;D
    będe odwiedzać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj po raz pierwszy jestem na twoim blogu i musze powiedzieć ze jest świetny!!!!!!!!!
    jak w dwa dni zdobyłaś tak dużą ogladalnosc ?
    masz 138 wyświetlen ! WOW
    odpowiedz prosze

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem za Riri lub Biebsem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o jezu ! 206 odwiedzin w niecałe 2 dni ????? :O
    megastycznie dużo podziwiam!!
    i bardzo fajnie ze organizujesz konkursy
    ja chce wygrać !!! hehehe

    OdpowiedzUsuń