niedziela, 15 stycznia 2012

Urodziny & Lirene

Cześć! Jak już wcześniej napisałam wczoraj byłam na imprezie urodzinowej u kolegi z klasy.
I muszę powiedzieć że było świetnie! Szczerze mówiąc nawet nie spodziewałam się że tak będzie.
Wszyscy bawili się do upadłego. Postanowiliśmy też oglądnąć film pt. "Czwarty stopień", ale nic z tego nie wyszło, ponieważ był strasznie NUDNY !!  Nie polecam ;/  Najwięcej czasu spędziliśmy chyba na parkiecie :) Niestety nie mam żadnych zdjęć :( Dominik ma świetnych rodziców i dwie urocze siostry :) Podsumowując były to najlepsze Bday Party na jakich byłam!
Ostatnio nabyłam krem matująco-nawilżający do cery tłustej i mieszanej firmy "Lirene", oraz puder kryjący w kremie tej samej firmy. Z kremu jestem jak najbardziej zadowolona, lecz z pudru nieco mniej ponieważ już po kilku godzinach trzeba nakładać następną warstwę. Mimo że jest to jedyna wada tego oto pudru i wszystko inne jest ok to nie polecam!

3 komentarze:

  1. fajneeeeee;**************

    OdpowiedzUsuń
  2. mega fajnie ci wychodzi to pisanie.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zaaaaaaaaaaaaajebiste Asieńko ♥ :D

    OdpowiedzUsuń