piątek, 20 stycznia 2012

Przerwa

Cześć :) Wiem że nie było mnie przez kilka dni, ale dostałam karę na komputer na MIESIĄC !! (nie pytajcie o powód bo aż wstyd). Dlatego będę musiała zawiesić na kilka dni bloga.
W każdym razie teraz jestem u babci i korzystając z okazji pisze do Was :)
Mam nadzieję, że u Was wszystko ok. Jesteście zdrowi ? Bo mnie właśnie coś bierze, a w Niedzielę mam zawody, dlatego nie mogę się rozchorować :)  Jak w szkolę ? Ja nie za dobrze zaczęłam nowy semestr :(
Na nowe półrocze dostałam już 1 z niemieckiego, 1 z historii i 3 z polskiego. Ale wszystko sobie poprawię :)
Na dzisiaj to już niestety koniec. Chciałam jeszcze tylko podziękować wszystkim którzy pomogli Sandrusi, w jej walce z chorobą. Niestety przegrała :( Modlę się za nią i za jej rodzinę każdego dnia i chociaż wiem, że nie ma już żadnego sposobu, by uratować jej życie to wciąż wierzę, że Sandra będzie żyć. W końcu nadzieja umiera ostatnia :)
#MUCHLOVE & #PRAYFORSANDRA

4 komentarze: